2009. november 20., péntek

Mosható pelenka: a modern és környezetbarát babagondozás eszköze

Amikor pár évvel ezelőtt egyik pocakos barátnőm azt mondta, hogy ők textil pelenkát fognak használni a születendő kisbabájuknak, biztos voltam benne, hogy meg van őrülve (na ezt azért nem mondtam a szemébe :-). Akkoriban még fogalmam sem volt a modern textil pelenkákról. Ismereteim az emlékeimben élő tetra pelenkáig terjedtek, amit anyáink főztek-hipóztak stb.
Aztán mikor én is pocakos lettem, utána néztem, mi is ez valójában. Életemben először akkor láttam textilből készült nadrágpelenkát - képen. Annyira lelkes lettem, hogy már Flóra születése előtt megvettük a teljes készletet (utóbb kiderült, hogy jobb lett volna másik márkát választani, de akkoriban itthon még nem volt olyan nagy a választék, mint most).
Flóránál sokáig használtuk a textil nadrágpelenkákat, és nagyon boldog voltam vele: környezetbarát, sokkal jobb a baba bőrének, nincsenek benne káros vegyi anyagok.
Aztán jobban beleástam magam a modern mosható pelenkák világába. Annyira, hogy tanácsadó, területi képviselő, forgalmazó lettem.
A Popolini márkával találtunk egymásra. Mert kiváló minőségű, biopamut pelenkák és babaruhák is kaphatóak elérhető áron. És sokminden más kiegészítő is: érdemes böngészni a honlapot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése